Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Elke keer als ik probeer te connecten met mijn wifi netwerk thuis, krijg ik op mijn mobiel het bericht: Limited connectivity. Hoe moet ik dit fixen?

Zoals al in de vraag genoemd, krijg ik dus het bericht: Limited connectivity. Eerst doet hij een tijdje over het obtainen van een IP-adress, daarna connect hij wel, maar dan dus met limited connectivity. Ik kan niet in de Google Play store, en ook niet op internet in de gewone browser. Ik heb al op internet gezocht, en heb gemerkt dat meerdere mensen dit probleem hebben, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Ik heb de Sony Ericsson Xperia Play. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

2 mogelijke oorzaken:

1. signaal is te zwak, ga eens naast de wifi-router staan!

2. het DHCP-gebeuren, toewijzing IP-adres is in de war, kan liggen aan de router, maar ook zelfs aan je (matige) internetconnectie. In dit geval contact opnemen met je provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nummer 1 is het niet, ik zit er al naast. Nummer 2 zou kunnen, maar snap niet helemaal wat dat inhoud :P Wat ik wel gek vind, mijn iPod Touch kan wel met dit netwerk connecten. Mijn laptop ook. Alleen mijn mobiel heeft er wat problemen mee...
kijk eens in je router of er mac acdres van je telefoon word toegetstaan om internet te gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding