Ik heb als ik een app download op mijn ipod dat hij ook verschijnt op mijn iphone. Hoe kan ik dat uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je toevallig een Apple computer/laptop waarmee je synchroniseerd? Want al ga je je iPod synchroniseren dan kan je bovenin aanklinken (bij je MacBook bijv.) apps en bij het kopje apps kan je aanklinken wat je wel en niet wilt synchroniseren, al lukt dat niet dan moet je je iPhone synchroniseren en dan kan je het daar als het goed is ook aanklikken, ik hoop dat het lukt! (-;

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij ITUNES natuurlijk.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
lijkt me een prima antwoord. +