Is www.voordeelsmartphone.com betrouwbaar?

Ik wil graag een iPhone kopen en op deze site was die heel goedkoop. Nu wil ik graag weten of deze site ook betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Google maar eens op 'www.voordeelsmartphone.com'.Bij de eerste hits lees ik meteen 'pas op!', 'oplichterij' en 'fake site'. Dat lijkt me genoeg reden om er verre van te blijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk wel dat het een betrouwbare webshop is;

===============
Veilig winkelen op internet
===============
Wellicht heeft u nog nooit iets aangeschaft via het internet en heeft u daarom nog uw twijfels of dit allemaal wel veilig is. Echter, anno 2012 hoeft dit niet meer, omdat webwinkels net als gewone winkels ook moeten voldoen aan allerlei strenge wet- en regelgeving.

===============
Veilig betalen
===============
Bij VoordeelSmartphone.com kunt u veilig en snel betalen met iDEAL. Hierdoor betaalt u veilig en kunnen wij ook nog eens uw bestelling sneller afhandelen. Als u toch niet zo vertrouwd bent met betalen via internet, dan kunt u natuurlijk ook bij ons bestellen met een handmatige bankoverschrijving of betalen per rembours (rembourskosten: 35,00 euro).

===============
Veilige verzending
===============
Voor verzending van onze producten werken wij samen met PostNL. Hierdoor bevindt uw bestelling zich doorgaans niet langer dan twee werkdagen in het verzendtraject. Wij verpakken de producten degelijk en anoniem, zodat de kans op beschadiging of vermissing tijdens verzending minimaal is. Voor verzending van artikelen die vooraf door middel van iDEAL of per bankoverschrijving zijn betaald, brengen wij geen verzendkosten in rekening. Al onze zendingen zijn 100% verzekerd!

===============
Nauwkeurige voorraadstatus
===============
De voorraadstatus die u op een productpagina kunt vinden is realtime. Als een product op voorraad staat, dan betekent dit dat wij het product in onze magazijn hebben. Mocht er een levertijd van enkele dagen staan, dan betekent dit doorgaans dat het product op voorraad is bij onze leveranciers. Als u het product zo snel mogelijk wilt hebben, kunt u met een gerust hart bestellen, want ons magazijn wordt dagelijks aangevuld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus omdat iemand zo'n tekstje op de site zet, is het allemaal betrouwbaar? Beetje naïef.
Lees eens een paar berichten in dit forum:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,2931.0.html
Die site is 100% fout.
Ja is gewoon een goede site waar je je iphone kan kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VoordeelSmartphone.com: handelsnaam van PT Electronics B.V. (ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 54842875, gevestigd aan de Torenallee 45, 5617 BA te Eindhoven)

Deze informatie klopt, komt overeen met de gegevens die de KvK heeft.
Je hebt hier dus met een bedrijf te maken.

Mocht je het niet vertrouwen, Laat hem dan leveren onder Rembours.
Zo betaal je bij aaname van het pakketje.
Zo hoef je niet van te voren te betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want mensen hier boven zeggen klopt niet!

Deze site is al vele malen aangeklaagd en er lopen ook veel aangifte tegen deze site!

Koop hier niks !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via de Website van Apple is het veiligst als je het niet echt vertrouwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, volgens http://scamadviser.com is die maar 10% betrouwbaar, en die site komt uit Ledland (volgens ScamAdviser).