Ja, maar met mijn manier word deze dan wel gebruikt voor alle meldingen die voor android onder dezelfde categorie geluiden valt.

Deze manier is ietwat omslachtig, maar werkt wel voor iedere android versie ;)

Sluit je telefoon aan op je pc. Plaats de gewenste mp3 in de volgende map op je sd kaart:
Media/audio/notifications

Als deze niet bestaat: maak hem dan aan. (tip: neem geen hele liedjes maar kleine fragmenten)

Start je telefoon opnieuw op en ga dan instellingen -> geluiden -> meldinggeluid (of zoiets)
Getest op een htc legend met cyanogenmod 7.2.0 en werkt als een trein ;) ik kan ergens een vertaling fout hebben, zelf werk ik op een Engelse versie. De mapnaam MOET wel in het Engels ;)

Succes