Bij een Vodafone winkel in Hilversum kan je de nieuwe iPhone 5 kopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van bij een telefoniewinkel? In hilversum zitten bijvoorbeeld de Belcompany, kpn & hi. Mogelijk zitten er nog andere winkels.

Je kan er natuurlijk ook gewoon een bestellen via internet.
Simlockvrij bijvoorbeeld op apple.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die sloan werkt waarschijnlijk bij vodafone...

Ik weet niet of er een Apple winkel zit in Hilversum, maar daar kun je een iphone 5 kopen.
anders natuurlijk bij een telefoonwinkel, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken.
Houdt er wel rekening mee dat bij veel winkels de iphone alleen op reservering kan worden geleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de iPhone 5 kopen bij High Tech Hilversum, Oude Torenstraat 10, 1211 BV Hilversum met de openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 10:00 - 12:00 en zaterdag 10:00 - 17:00. Zij zijn leverancier van Apple producten.