Wat is het verschil tussen Samsung Galaxy Ace en Ace Ve ?

En daarmee bedoel ik grootte, prestaties, verbeteringen(?) etc.
en kan een Ace VE ook in het hoesje van de normale Ace?

ALvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De Samsung Galaxy Ace Ve is de opvolger van de Samsung Galaxy Ace. Een 3,5-inch touchscreen, het 2.3 Android-besturingssysteem en een 800 mHz snelle processor; de Samsung Galaxy Ace VE is van alle gemakken voorzien. Het grootste verschil met de de voorganger van de Samsung Galaxy Ace VE is de update naar Android 2.3. Net als de andere toestellen uit Samsung's Galaxy-lijn hoef je ook bij de Ace VE niet te kiezen uit een uitgebreide uitrusting of good looks. Bekijk de Ace VE en je snapt wat we bedoelen. Zijn strakke, platte body is het tonen meer dan waard, en de verborgen mogelijkheden zoals de Google-diensten, een 5-megapixelcamera en supersnel internet stemmen tegelijk ook verwende telefoongebruikers tevreden. Of je nu een telefoon op good looks of specificaties kiest, met de Samsung Galaxy Ace VE heb je altijd een troef in handen.