Mijn youtube app op iphone 4s met IOS 6 wil niet inloggen iemand een oplossing ? of hebben meer mensen dit op dit moment ?

Als ik afmeld zie ik wel de startpagina en kan video's afspelen
maar zodra ik probeer in te loggen krijg ik fout bij laden?
of fout bij het laden van gebruikersprofiel ?
Hij is niet gejailbroken
heb al geprobeerd herinstallatie app etc opnieuw opstarten
afmelden aanmelden WW is gewoon goed

capthavoc
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Al geprobeerd op een vaste pc of laptop in te loggen?
Misschien is je account wel geblokkeerd.

Wat mogelijk het probleem kan zijn is dat de youtube app nog niet iOS6 ondersteunt. Je kan dit zien bij de app zelf.
Met mijn iPhone 4S heb ik op dit moment geen problemen met inloggen en ook niet op een iPad2.

Je kan zelfs nog proberen om je iPhone 4s terug te zetten vanaf een reservekopie die je onlangs hebt gemaakt. Wanneer je dit niet hebt dan is het misschien handig om een reactie te plaatsen over de Youtube app in de Appstore.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
het was net na een update gebeurd herinner ik me nu pas maar het probleem heeft zich vanzelf verholpen
toch iets met de servers denk ik dan maar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gelukkig;)