Welke tablet krijg je als je de leesmap afneemt bij De Leeskring?

De bezorger die wist het ook niet uit zijn hoofd, en op de site staat alleen het volgende:

Deze tablet beschikt over alle gemakken en funcionaliteiten die de tablet- wereld te bieden heeft. Laat je verrassen door het schitterende 7 inch resistieve scherm en door de snelheid van het systeem. Geniet ook van het veelgeprezen Android besturingssysteem.

Aan het plaatje kan ik het merk niet aflezen en er niks aanklikbaar.

Ik zou het erg graag willen weten welke tablet dat is.

Toegevoegd na 17 seconden:
http://leeskring.net/ekl/welkomstgeschenken/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Castle
11 jaar geleden
Vergeet niet dat je de tablet dubbel en dwars gaat terugbetalen bij een abonnement. Tevens moet je dan ook het één en ander weten i.v.m. garantie. Het is maar een tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh? en hoe kom je daarbij dan? En waar staat dat op die site?
Castle
11 jaar geleden
Alleen al logisch verstand. Denk je echt dat een bedrijf een duur product gaat GEVEN zonder er winst op te maken. En als die kapot gaat...denk je dan dezelfde rechten te hebben als bij een gekocht product?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk je dat het een duur product is? Het is waarschijnlijk een tablet met oude android versie en ook nog zonder app store.

Het beste antwoord

Volgens mij is het de Tom-tec 7″ Android 2.2 tablet http://www.tabletguide.nl/8812/review-how-tos-tom-tec-7-android-2-2-tablet-bart-smit/

Toegevoegd na 9 minuten:
In het buitenland heet tie geen tom-tec maar iets als hier http://www4.buyincoins.com/details/7-epad-apad-wifi-2gb-camera-android-2-2-mid-tablet-pc-product-3429.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ziet er idd hetzelfde uit als op die site!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er iig heel veel slechte reviews over vinden. Ik zou met het geld dat je bespaart als je geen leesmap neemt een duurdere tablet kopen en tijdschriften lenen uit de bieb ;)

Andere antwoorden (1)

Winkelwaarde € 99,-

Model ZT-180
Specificaties:
Processor 8505+ARM9
FSB 400MHZ
Display 7" WSXGA Glossy LED (800x480)
Memory 256MB DDR2
Built in Nandflash 2G FLASH NAND
Camera 1.3 Meg
LAN Integrated 10/100BASE-T Ethernet LAN
Wireless Wireless LAN 802.11b/g
Keyboard Extended TF
USB LAN RJ-45
Power adaptor AC 100~240V,DC 9V/1.5.A
Battery 2100mAh/7.4V
Operation System Android2.1
Abonnement minimaal 104 weken - Geen bijbetaling