hallo ik wil mijn ipod touch 4G 64 zwart verkopen en op het internet lukt het niet om te verkopen weet jullie waar kan ik het verkopen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien vraag je er dan te veel voor...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet hem op Marktplaats en probeer het opnieuw maar dan zonder prijs maar met bieden

Het beste antwoord

Volgens mij koopt mediamarkt ze ik heb daar me iphone 3 verkocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor je een antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel kreeg je voor je telefoon dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
120 toen he

Andere antwoorden (2)

Nou ik zou het op marktplaats verkopen of op Ebay dat is ook een goede verkoopsite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze ook op bol.com verkopen (wat ik een iets betrouwbaardere site dan marktplaats.nl vind)
The phone house koopt telefoons in, ik weet niet zeker of ze ook iPod touches inkopen maar dat zal je dan even moeten vragen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor jouw Reactie ik hoop dat het lukt om daar te verkopen