Op deze site (zie extra uitleg) wil ik de HTC Desire C black kopen maar hoe duur kost deze telefoon en is deze site betrouwbaar?

deze site: http://www.pdawereld.nl/catalogus/htc/htc-desire-c/htc-desire-c-black/1562382/index.html

Er staat eerst dat deze telefoon ongeveer 195 euro kost maar als je ook echt op deze mobiel klikt kost hij opeens maar 175 euro. Hoe duur is deze telefoon nou? En heeft iemand misschien ervaring met deze site? Ik weet niet of deze site wel betrouwbaar is.. En hoelang duurt het als je deze mobiel via internet bestelt dat hij bij je thuis komt. Dat staat er namelijk niet (duidelijk) bij. Hopelijk weten jullie nu wat ik wil weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die prijs die ik steeds te zien krijg is € 175 excl. verzendkosten.
De verzendkosten bedraagt bij mij € 5.
Let op! afhankelijk van je betaalwijze kan er bij de prijs nog bij komen.
De leveringstijd is 1 tot 5 werkdagen.
Wat die € 195 betreft zat waarschijnlijk de aanbieding zijn die je hebt gezien (3 in 1 combi)
Persoonlijk zou ik zelf bij een bekende webshop iets bestellen omdat er tegenwoordig veel te veel oplichtingen gebeuren, maar deze lijkt mij wel betrouwbaar, aan jou de keuze.

Greets,
SDFerker