Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom schommelt de wifi verbinding ?

ik heb sinds gister mijn htc one x weer terug nadat deze is gerepareerd van een antenne , thuis heb ik de wifi aangezet , en merkte dat de wifi sterkte sterkte opnieuw schommelt , is dit nieuwigheid ,of moet ik weer terug voor een tweede reparatie ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neen dit is zeker niet nodig.
Draadloos internet of Wifi zal altijd schommelen soms zelfs maar beperkt werken of helemaal niet.
Als ik met mijn gsm op men wifi ga schommelt dit ook en na 5 minuten kan het al gedaan zijn omdat het instabiel is.
De beste raad die ik je kan geven is, ga zo dicht mogelijk bij je wifi zitten, zodat je optimaal kunt genieten van je wifi.
Soms kan het ook helpen om je modem te resetten, met oude modems trekt je de stekker een minuut lang uit en steek je hem terug in en wacht je enkele minuten.
Bij de nieuwste modems, volstaat het om gewoon de stekker uit te trekken en terug in te steken, wacht dan ook enkele minuten tot het modem opnieuw is opgestart.

Greets,
SDFerker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding