Past een iPhone 4 hoesje op een iPod 4g?

Ik ga een iPod 4g kopen, en ik heb al een mooi hoesje gevonden maar het is voor een iPhone 4, zou die ook op mijn iPod 4g passen?

Bedankt,
Meike

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry! ik bedoel een achterkantje, Past die dan?
Ecxuses voor het ongemak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nee dat kan niet, een iPod touch heeft een bolling in de achterkant, bij een iPhone is de achterkant vlak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee de iPhone is een stuk dikker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoelde eigenlijk een achterkantje... :S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat past niet, de achterkant van de iphone is plat en die van de ipod meer krom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke thnx
Nee dat kan niet, je zult echt een Ipod hoesje moeten kopen. Wil je goede en goedkope hoesje dan kan je dat bestellen bij : www.miniinthebox.nl daar heb ik zelf ook mijn iphone hoesje gekocht