Kan je bij Hi, of je telefoon naar een ander adres opsturen, of zelf ophalen, of laten bepalen wanneer word de telefoon geleverd word?

Uhm, hey ik ga dus een iPhone 5 gaan bestellen met abonnement bij Hi maar er staat dat de bestelling ongeveer 3 weken kan duren, en dan ben ik dus op vakantie..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, dit is ook te zien op de site van hi. wel moet je aanwezig zijn op dat adres omdat je er zelf voor moet tekenen, je krijgt dan een tijdsindicatie van max 4 uur wanneer het bij je bezorgd wordt, ook kun je zelf aangeven op welke dagen, en of je het in de voormiddag of namiddag bezorgd wilt hebben

Toegevoegd na 1 minuut:
Na de bevestiging van je hi bestelling staat dit in de mail die je dan krijgt:

Je bestelling wordt zo snel mogelijk door PostNL bezorgd op het door je opgegeven adres. De dag voordat je bestelling wordt bezorgd, ontvang je van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als je bij de eerste aflevering niet thuis bent, kun je via mijnpakket.postnl.nl opgeven wanneer en waar je deze bestelling wilt ontvangen. Doe je niets, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer bij je aangeboden. Na twee keer aanbieden, kun je de bestelling afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt zelfs na je geregistreerd te hebben op mijnpakket.post.nl zelf je lokatie invoeren waar jij graag het toestel bezorgd wilt hebben zoals een emte of jumbo winkel waar je post kunt ophalen.
Dit houd dus in dat je zelfs nooit thuis hoeft te zijn, wel moet je dan op eerder genoemde site aangeven op welk adres ze het na 2 mislukte bezorgingen mogen afgeven opdat je het dan zelf kunt afhalen.