Simkaart uit de gsm, maar toch online?

Mijn moeders gsm is gestolen, meteen de simkaart laten blokkeren en een nieuwe simkaart met haar nummer aangevraagd.
Deze afgelopen dinsdag ontvangen en laten activeren. Nu zag ik per toeval dat zij online is, maar haar gsm ligt hier zonder simkaart erin. Dan zie ik via een app, talk, dat ze weet online is en na ruim een uur is ze weer off.
Ook is haar whatsapp gebruikt terwijl er nog helemaal geen nieuwe simkaart was!
De provider gebeld maar die zegt, bestaat niet.
Wie heeft er een idee hoe dit kan? Ik ben zo bang voor toren hoge rekeningen.
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

gsm zal wss online zijn via wlan he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan, dus zo snel mogelijk de paswoorden wijzigen van alle accounts die op die telefoon staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar, je kan toch gewoon via een pc de wachtwoorden wijzigen, dan zijn die accounts op die gestolen gsm niet meer bruikbaar.

Andere antwoorden (1)

Ook al zit er geen simkaart in dan nog kun je gebruik maken van het internet. Dit gebeurd dan via Wifi