kan ik de iphone 5 al pre orderen of kan dat pas vrijdag?

nog wat extra vragen

-waar kan ik de iphone 5 los kopen?
-kan ik de iphone 5 op apple.nl los kopen?
-hoe laat begint de voor verkoop in nl?
-als ik de 1e dag probeer te pre orderen ben ik dan op tijd?
-als ik te laat ben voor de 1e lichting hoe lang gaat het dan duren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee er zijn nog geen proorders.
Hij komt op apple.nl te koop te staan ja.
Verkoop in NL start als de Apple store in A'dam open gaat op 28 sept.
Eerste dag van verkoop pre orderen is gewoon bestellen.
Aangezien er vertraging was met het leveren van schermen voor de iPhone 5 zijn er minder exemplaren. dit zorgt ervoor dat de wachttijd wel eens goed op kan lopen. als je er echt 1 wilt... vroeg in Amsterdam zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankje
maar wat is het verschil met online bestellen(op apple.nl) en in A'dam kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online heeft een bezorgtijd en een hoop mensen proberen dat (gok binnen 15min uitverkocht)
Als je hem in de Apple store koopt hem je hem direct. en weet je zeker dat je er 1 hebt
Bij Belsimpel.nl in Groningen is de iPhone 5 al te bestellen (zie bron) voor €799 (16GB). Wel wordt er aangeraden om telefonisch te reserveren; de levertijd is ongeveer twee weken.

De 32- en 64GB versies zijn ook te reserveren, voor €899 en €999.