Wie repareert mijn mobiel ?

Mijn scherm(touch) van mijn mobiel is kapot. ik heb een abbonoment afgesloten bij de phone house maar heb een abbonoment bij HI . Bij wie moet ik zijn voor de reparatie?

Heb de mobiel jaar in bezit . Abbonoment loopt nog een jaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

The Phonehouse. Maar een kapot scherm valt vaak buiten de standaard garantie. Tenzij het scherm heel is en er iets mis is met de software.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
software is gereset. (fabrieksinstelling) glaasje is ook goed . (enkele opervlakkige krasjes) toutch lijkt een stukje in het midden te missen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon even langs the Phonehouse gaan. Zij kunnen je vertellen of je nog garantie hebt (waarschijnlijk wel) en of ze verwachten dat het binnen de garantie valt.
Ga eens naar http://www.replacedirect.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.htconderdelen.nl/htc-desire-z-a7272-lcd-display.html?gclid=CPybuMCkv7ICFYXJtAodXGcAiQ Bij vrijwel iedereen kost het scherm 70 tot 100 . wat is het verschil vraag ik mij af?
teruggaan naar The phone house maar dan moet ik er wel bij zeggen dat je een extra verzekering afgesloten moet hebben.Heb je die niet niet dan moet ik je helaas teleurstellen.suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor garantie moet je bij de verkoper zijn. Phonehouse dus. Als het geen garantie (meer) is, kost het wel geld...