Mijn mail op mijn iPhone 4 loopt vast en kan ik niet meer openen, wat moet ik doen om het te herstellen,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Probeer eens
- uw iPhone opnieuw aan en uit te zetten
- dubbelklik op de homeknop tot je onderin het scherm met 4 laatst geopende applicaties ziet verschijnen. Zoek het mail icoon op en houdt deze ingedrukt. Dan kun je met het rode knopje de applicatie uit het scherm verwijderen. Als je mail nu opent zal deze opnieuw opstarten.

Als dit niet werkt, maak dan een reservekopie en herstel uw iPhone via iTunes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even langs de Mac-store. Zij weten over het algemeen wel raad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of u haalt uw mail van de iPhone af, waarna u hem er geeoon weer opzet ;)