Hoeveel mb telefoongeheugen heeft de android app "spb shell 3d" nodig om te kunnen installeren?

Er staat telkens als ik hem wil installeren dat er te weinig telefoongeheugen is, maar ik heb 70 mb ruimte vrij dat volgens mij meer dan genoeg is. Zou ik hem eventueel op mijn sd kaartje kunnen installeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

de app spb shell 3d heeft 11 mb nodig.

Ik raad niet aan om user interface (widgets, launchers etc.) op je SD kaart te installeren maar gewoon op de interne geheugen van je telefoon. Dit i.v.m om crashen te voorkomen als je de telefoon aansluit op de computer als bijv. mediaopslag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op mijn galaxy nexus 16,64mb (android 4.1.1)
xperia play 14,93mb (android 2.3.4) zonder enige theme's oid.

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik SPB Shell 3D soms ook. Tenminste. Ik heb er 15 euro voor betaald of zoiets om hem legaal te kunnen gebruiken. Helaas ondervind ik ook veel problemen met deze launcher. In het begin werkt ie heel mooi vloeiend. Maar na verloop van tijd slokt deze steeds meer geheugen op. Het programma zelf is nog geen 15Mb groot. Maar na installatie en volledig ingesteld slokt het makkelijk tussen 50 tot 80Mb op. Ik heb de maker van de software hierover al eens gemaild. Maar hun zeggen dus dat ze er niks aan kunnen doen. OM het geheel vloeiend te laten verlopen moet het geheel in het geheugen geladen worden. Heb je daar te weinig van dan word je toestel dus traag en gebeurt het zelfs dat als je uit een app komt dat shell 3D opnieuw geladen word, wat weer een tijd duurt.
Wil je een mooie snelle launcher, raad ik je holo launcher aan. Niet zo gelikt als shell 3D, maar super handig en werkt altijd snel.