Welke smartphone is beter, Sony xperia S of Nokia N8?

Voor mij is het geluidskwaliteit en kamera kwaliteit belangrijk. Nokia heeft een betere geluidskwaliteit dan sony, maar heeft nokia ook betere kamera kwaliteit of is het sony beter?
Voor welke moet ik gaan? Of zijn er betere smartphones dan sony en nokia?
Alvast bedankt allemaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De Nokia N8 heeft een Zeiss-Ikon lens en dat zijn de beste ter wereld. Voorts heeft de Nikon 16 Gb intern met uitbreibslot van 32 Gb. De Sony heeft 32 Gb Intern maar geen uitbreidinsslot. Maar de Sony draait op ANdroid en de Nokia op een eigen OS. De Android Apps markt is ontzettend groot. Dus ik zou kiezen voor de Sony:

http://www.gsmarena.com/nokia_n8-3252.php
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd de sony is qwa software al beter ontwikkeld, en door de speciale camera in de sony maakt deze echt schitterende foto's zelfs in het donker, en dit laat bij veel andere toestellen nog wel eens ten wense over.