Hoe laadt ik mijn ipad weer op als ik deze op mijn computer aansluit?

Ik heb mijn ipad aangesloten aan mijn computer, normaal laadt mijn ipad dan gewoon op maar nu staat er opladen uit. Hoe zet ik dit weer aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Soms als de ipad erg leeg is, wil hij alleen aan de originele voeding opladen, is dat soms bij jou ook zo? In dat geval eerst 30min aan de adapter, daarna zal de pc wel weer kunnen laden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige 2.0 USB drivers hebben niet genoeg kracht om de iPad op te laden, probeer daarom een andere usb port die 3.0 heeft.
Als dit niet werkt probeer hem dan via een outlet(stop contact) op te laden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPad zegt inderdaad nogal snel dat het laden uit staat. Dit heeft inderdaad te maken met het uitgangsvoltage van de USB poort. In de meeste gevallen zal hij toch laden, mits je hem niet actief gebruikt. Het laden gaat alleen heeeeeeeel langzaam. USB 3.0 is over het algemeen beter geschikt om iOS apparaten te laden.