Hoe krijg je een gmail adres van samsung galaxy 1 af?

Ik heb de Samsung g.1 gekregen van mijn vriend. Hij was van hem) Nu heb ik een gmail acount aangemaakt voor mezelf. Nu krijgen we die van hem er niet af. Is dit uberhaupt wel mogelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dit! Ga naar 'Instellingen' (de instellingen van je telefoon, niet die van G-mail) > 'Account en synchronisatie.' Nu zie je een e-mail adres onderaan staan. Klik op dit adres, en daarna onderaan op 'Account wissen.'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou als ik een andermans zijn toestel kreeg hem eerst terugzetten in de fabrieksinstellingen.
Dan heb je ook geen last van dergelijke "erfenissen" en kan je hem helemaal naar je eigen smaak instellen.
Bijkomend nadeel is dat je dan wel alles kwijt bent, maar dan heb je wel een mooi schoon toestel.

Fabrieksinstellingen kan via twee manieren.
Eén is via instellingen/privacy en dan standaart gegevens herstellen.
Maar je kan ook het toestel opnieuw starten met de home en de powerknop tegelijkertijd ingedrukt houden en dan de powerknop loslaten.
Je komt dan in een menu terecht waarmee je met je volumeknop kunt navigeren en met de homeknop zaken kunt bevestigen.
Ook hier vind je cache wipe en factory reset, deze werkt beter dan degene die je via je settings kan doen.

Als je dit achter de rug hebt dan kun je via Google play opnieuw je apps installeren en instellen.
Daarna hoef je alleen nog maar een backup te maken en dan kan er maar weinig meer mee mis gaan.