ik kan geen internet gebruiken op mijn smartphone. Diverse andere apps werken wel. Hoe krijg ik dit hersteld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Haal de batterij uit, wacht -/+ 1 minuut, en doe daarna de batterij er weer in. en dan lukt die het hopelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige beste oplossing is om je smartphone terug te formatteren (fabrieksinstellingen). Dan zou het 100% terug moeten lukken, veel succes alvast...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doe je usb kabel van je telefoon in de computer. typ op internet in internet downloaden type van telefoon ernaast zetten en dan klik je ergens op.