Hoe haal je vuil uit het 'oplaadpunt' van een ipod touch?

Mijn ipod laadt niet goed op, en dat komt omdat er vuil in het oplaadpunt zit. Hoe haal ik dit eruit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik doe dat met een dunnen tandenstoker. Druk hem er in tot niet verder kan. (wees niet te bang daarmee)
Haal de tandenstoker dan boven en onder het lipje heen en weer. (als je goed kijkt zit er net onder het midden van de gleuf een lipje. )
Als je de tandenstoker de hoek bereikt heeft laat je het puntje met een beetje druk er via de zijkant uit glijden.
Je zult zien dat het werkt.

Een paar keer doen, en dan wat na blazen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, het heeft gewerkt. Mijn ipod laadt weer goed op!

Andere antwoorden (2)

met perslucht moet dat kunnen

http://www.mycom.nl/Productgroep/Perslucht/24543
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehe.. iPod wel vastzetten met keilbouten.
Een ( computer) stofzuigertje of kruimeldief en een tandenstoker doen de truuk meestal wel. Niet met metaal gaan zitten klooien, ook niet als ie uit staat, de kans op fataal weigeren is dan best groot!