Hoe zet ik mijn ipod touch weer in het nederlands?

Ik ging even kijken hoe mijn ipod eruit zag in het Japans, maar ik krijg hem niet meer terug... Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik hem weer nederlands krijg? Het liefst bv zo: instellingen>derde balkje>tweede balkje, want ik lees geen woord Japans...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er niet zo veel verstand van een ipod maar misschien kun je naar Google gaan, en vertalen en daar de Japanse woorden vertalen? En zo naar de instelligen gaan? Succes!

Antwoorden (3)

Vanaf Instellingen: Eerst de 8e van boven, dan de derde van onder, dan de bovenste en dan kun je de taal weer gewoon instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1: Ga naar instellingen.
2: Klik op het 8ste balkje.
3: Klik dan op het 13ste balkje.
4: Klik dan op het 1ste balkje.
5: Zoek hier Nederlands op en klik er op, als er dan een vinkje verschijnt staat je ipod weer op Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Instellingen>Algemeen>Toestenboord>Internationaal>Selecteer Nederlands