Wat kun je versturen via bluetooth?

Wat kun je allemaal versturen via bluetooth? En als je iets weet, hoe moet je dat dan doen? Ik weet al hoe je muziek moet versturen alleen ik wil ook weten of je nog wat anders kan versturen en hoe dat dan moet.

P.S; Ik heb een Samsung Galaxy Y, voor het geval dat uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe kun je alles via bluetooth versturen. Het is data, een hele grote vertzameling nulletjes en eentjes. Pas op de telefoon wordt het weer een foto, liedje of wat dan ook.