ik heb een blackberry met tmobile sim, maar ik wil de pin-code verwijderen hoe doe ik dat?

op me sim kaart staat een pin, ik wil die verwijderen maar hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ga naar Opties, Toestel, Geavanceerde Opties, Simkaart.
Druk nu op de knop met het BlackBerry logo.
kies dan Pin-code wijzigen.
Hier kan je de code wijzigen of uitschakelen.
succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje ;)

Andere antwoorden (1)

de sim pin zit er op als je een geblokkeerde kaart hebt(ander provider als de blackbarry) anders is het natuurlijk gedaan om de tel te beveiligen.
dus waarschijnlijk weet jij je pin wel weet je deze niet is nog maar de vraag of hij niet gejoepst is.
is dit niet het geval bel je je provider en geef je de sim nummer door (staat achter op) en krijg je de unlock code als je je gegevens achter laat (bij abo) anders een nieuwe sim aanvragen en met nummer behoud

Toegevoegd na 1 minuut:
dit alleen als de sim niet word geaccept teerd of al je 3e keer foute pin hebt berijkt