Hoe start je de LG optimus L3 op?

Ik heb nu dus een intelligente telefoon. Helaas is hij iets te intelligent voor mij, want ik kom niet door de basisinstallatie heen! Het deel met wifi-ontvanger kiezen ging goed, maar nu, na de optie Microsoft exchange en 'overig' gaat het mis..
Hij vraagt om domein/gebruikersnaam, wachtwoord en server. Dit wil hij weten voor het installeren van mijn email (geloof ik). Ik snap er niks van en wil nu al terug naar mijn vertrouwde Nokia!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is kan je het instellen van die informatie gewoon overslaan.
het is niet verplicht om een e-mail adres in te stellen voor het gebruik van jouw telefoon.

Wel is het verplicht om een Google account in te stellen voor de meeste functies.