Hoe zet je een simcontact op samsung galaxy over naar een telefooncontact zodat je bij het contact een foto kan toevoegen en meer gegevens?

Ik heb een heleboel simcontacten in me Samsung galaxy. Bij simcontacten kan ik geen foto toevoegen of andere gegevens zoals bijvoorbeeld een tweede nummer. Dit kan wel bij een normaal (telefoon)contact. Hoe zet ik al mijn simcontacten over naar telefooncontacten zodat ik wel extra gegevens kan toevoegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet het contact opniew toevoegen en dan moet je hem opslaan onder simkaart

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik bedoel naar telphone contact
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm weer onder simkaart? Dan kan ik nog steeds geen foto toevoegen zit je in t zelfde schuitje en alsof ik al m'n contacten opnieuw ga toevoegen...
Even gebruik maken van het programma "Kies" kan je alles in één keer overzetten van sim naar je toestel.
Daarna kun je ze afbeeldingen toewijzen.

Met de hand kan ook, maar dat is monnikenwerk.