hoe kan ik bestanden van een sd kaart naar het geheugen van mijn telefoon verplaatsen?

Ik probeer een aantal foto's van de sd kaart van mijn camera naar mijn telefoon te verplaatsen. Ik gebruik hiervoor ASTRO. Steeds als ik ze probeer te verplaatsen krijg ik een foutmelding, iets over een "read-only" device.
Als ik de kaart via mijn pc bekijk is er niets aan de hand en de foto's zijn niet "read-only."

Ik heb een htc Desire s, Android is voor zover ik weet geüpdate tot laatste versie.

Het moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ben wel nog relatief nieuw op Android....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je maakt een kleine denkfout, niet jouw foto's maar jouw systeem is r/o deze moet je bovenin op r/w tikken
Foto's kun je daarna eventueel in "D" parkeren.

Maar mocht er iets gebeuren ben je je foto's wel kwijt ( als je geen backup hebt )