Hoe gaat het vinden van een opponent in Wordfeud ?

Hallo,
Mijn vraag gaat over Wordfeud (Scrabble op Iphone en Android).
Als je op zoek gaat naar een tegenstander, hoe vindt hij die dan ? Staat er een server met een wachtlijst of gaat er op dat moment dat ik een tegenstander zoek ook iemand op zoek naar een tegenstander en komen we elkaar tegen ?
Ik ben nooit door een vreemde uitgenodigd in dit spel, terwijl ik toch 24/7 online ben. Alvast bedankt voor de uitleg.

Mvg. Reza.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28.2K

Het beste antwoord

Inderdaad, je krijgt gewoon random iemand toegewezen. Iemand echt uitnodigen kan alleen als je de spelnaam van die persoon kent. Jij kan mij niet uitnodigen zonder en ik jou niet maar als we toevallig allebei tegelijk een nieuwe random tegenstander zoeken zouden we elkaar kunnen krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ja: zolang jij niet aangeeft dat je een nieuw spel met een nieuwe tegenstander wilt beginnen krijg je geen uitnodiging van zomaar een tegenstander. Als ik jouw naam ken kun je wel zomaar een uitnodiging van mijn verwachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar voordat die (random) persoon kan zien dat ik hem uitnodig/uitdaag wat is hij/zij op dat moment aan het doen met zijn/haar mobiel ? Ook net op dat moment een tegenstander zoeken ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt die heeft net ook een nieuw spel geopend en zoekt een tegenstander.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een keer met mij wil spelen moet je me even een pbtje sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Pelle,
Thanks voor je antwoord. Het is duidelijk.
Een +je.
Ik kan geen duimpje naar boven geven, want ik ben geen niveau 2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Bedankt.