Mijn htc sensation loopt vast bij het opstarten van de camera, ik krijg gelijk zwart beeld en kan niets anders dan de harde reset. iemand ervaring?

nooit problemen mee gehad, resetten, harde reset en terug zetten naar fabrieksinstellingen mochten ook niet baten. ook via whatsapp de camera aanzetten lukt dus ook niet. hoop dat iemand hier iets over weet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hardware ( camera ) reageert niet goed met de bijbehorende software, als alternatief zou je mischien een camera app o.i.d. kunnen proberen, maar dat is natuurlijk geen nette oplossing.
Je zou ook eventueel de camera dmv root uninstaller kunnen verwijderen en een andere versie er voor in de plaats terugzetten, doch dat is voor een leek vrij tricky.
Ook heeft je toestel dan root nodig.
Al met al geen nette oplossingen.
Als dergelijke zaken met een harde reset niet kunnen worden opgelost, dan blijft er veelal weinig over dan om het toestel naar een servicepunt te brengen.