Wat is er aan de hand met de tel accu als die dik is geworden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een tel accu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tel accu

Het beste antwoord

Een oude accu, of verkeerd behandelde accu, gaat oxideren. Dit is een ruimte innemend proces. Ook een mogelijkheid is dat de accu te warm is geworden. Het plastic wordt warm en gaat vervormen. Een oplossing mogelijk: koop een nieuwe en dump de oude direct in de milieubox. Check ook even je laadapparaat. Wordt de accu in of buiten de telefoon geladen? In de telefoon loop je nl. ook nog het risico dat het mobieltje ook kaduuk gaat als de lader niet ok is.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die accu is overladen. Er is wat mis met je lader. Vervang de accu niet zonder die lader te laten nakijken. Er is ontploffingsgevaar.