Hoe kan het dat de 9gag mobile app niet meer werkt?

Hij geeft al een aantal dagen aan dat er een "probleem" optreedt. Maar ik lees er niks over op internet. Kan het dan zijn dat het alleen bij mijn iPhone een probleem is? Hoe kan ik het oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verbinding goed? Herinstallatie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al een aantal keer gedaan. Verbinding is goed..
Ik kan er gelukkig nog wel op, maar sinds een paar dagen hebben ze de plaatjes anders ingedeeld, net zoals op de echte site. Misschien is dat het probleem?