Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik makkelijk en vooral snel video`s van een avi bestand, omzetten naar een mp4 bestand?

Ik heb een aantal films op mijn computer staan, en wil deze graag op mijn iphone zetten. De films staan al als avi bestand, maar als ik ze op mijn iphone wil zetten moeten de films een mp4 bestand zijn. Heeft iemand misschien een manier hoe ik deze filmbestanden zo snel mogelijk om kan zetten naar een mp4 bestand? Ik heb het al geprobeerd met all free audio converter, maar dat duurde echt uren voordat ik 1 film had geconverteerd. Ook liep dit programma steeds vast als er 99% was geconverteerd..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Probeer eens de app flexplayer, dan hoef je niks om te zetten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan inderdaad soms niet eens. ( sommige films kreeg ik gewoo niet converted naar MP4.) Maar ik gebruik Nero( niet gratis) . en deze ( gratis) :
http://www.convertavitomp4.com/

Ook duurt het wel even, maar hangt van je pc af. Maar uren is wel heel lang.. probeer die link maar eens. Als je vragen hebt PM me maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De snelheid van het converteren naar een .mp4 formaat is grotendeels afhankelijk van de snelheid van de computer. Het programma heeft hier normaal gesproken weinig invloed op.

Ook zijn de bestandsgrootte & de kwaliteit van het *.avi bestand en de gewenste kwaliteit van het *.mp4 bestand factoren waardoor de computer er erg druk mee wordt.

Conversies van meer dan een uur zijn dan ook niet vreemd

Als ik een stabiel/betrouwbaar programma voor het decoderen naar *.mp4 formaat zou ik Nero Recode aanraden. Nero Recode is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding