Hoe duur zal een iPad op het vliegveld in Thailand zijn?

Ik kan de iPad '3' kopen op een Duitse legerbasis voor €390,-. Ik ga ook binnenkort op vakantie naar Thailand met het vliegtuig en kan daar dus ook btw-vrij een iPad kopen op het vliegveld denk ik. Wat ben ik daar kwijt? Zal het goedkoper uitvallen dan die 390€?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ramstein?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar kan een vriend van me er een voor me meenemen maar vraag me nu dus af of ik er zelf een zal halen in Thailand of hem er een mee laten nemen

Antwoorden (1)

Niet bijster veel goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prijspeil is ong hetzelfde