komt je Jailbreak met ios 5.1.1 icloud backup terug als je jailbreak verwijdert dmv factory reset?

Ik heb m'n iphone gejailbreakt met de nieuwste versie van Absinthe, nu wil ik straks als ios 6 uit komt daar naar toe upgraden. Of mogelijk al tussen tijds de jailbreak weer verwijderen door de iphone te herstellen naar fabrieksinstellingen.(ivm garantie oid)

Wel werkt mijn fotostream, icloud backup en andere toepassingen naar behoren. Ik vraag me dus nu af wat deze backup betreft? zit hier alleen de gewone backup in? dus is de gehele jailbreak weg als ik deze backup terug zet?

alvast bedankt voor de reactie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je jailbreak er af wilt, is de beste manier om je iphone aan te sluiten op de computer, een backup maken (of de backup maken op iCloud), "herstellen" te klikken in itunes en vervolgens je ipod terug te zetten met de backup. Op je backup zit al jouw opgeslagen data, dus jouw media, maar ook je apps (alleen de apps gedownload via de appstore, niet via installous/appcake). Cydia en alle andere tweaks die je geïnstalleerd had via Cydia vind je ook niet meer terug op je iphone nadat de backup er weer is opgezet.