Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn telefoon geeft bij wifi een verificatiefout aan, wat kan ik hier aan doen?

Ik heb altijd thuis gewoon op internet gekund met mijn telefoon, maar nu ineens geeft hij een verificatiefout aan. Via mijn laptop kan ik wel gewoon op internet via dezelfde verbinding. En een hotspot van een andere telefoon werkt mijn internet wel.
Wat kan ik doen om deze fout op te lossen? (ik heb een samsung galaxy S2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je geprobeerd het modem te resetten. Kijk ook even of het modem niet over je limiet is gegaan met aantal apparaten. Ook moet je even bij modeminstlingen op je computer (door het ip adres 198.168.1.1 in te vullen in je browserbar) bekijken om te zien of je galaxy geblokkeerd is.

Als dit niets heeft geholpen, even contact opnemen met je provider, deze helpen heel vaak heel snel en meestal gratis :)

Groet Xzezz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij is het zo dat mijn samsung galaxy s plus wifi uitschakelt als hij bijna leeg is op stroom te besparen als ik hem dan weer oplaat doet hij het weer gewoon!!!!!!!!!
misschien is dat bij jou ook?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding