Wat is het verschil tussen de galaxy ace en de galaxy ace plus?

Ik snap dat het een anderen mobiel is, maar ik wil even weten wat de plus meer heeft. Ik kan namelijk op al die vergelijkingssites niks vinden wat de plus meer heeft. Ik vraag me dan ook af waarom ik de plus zou nemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Samsung Galaxy Ace draait op het Android (v.2.2 Froyo) besturingssysteem. Hierdoor heb je automatisch beschikking over alle mobiele Google Tools.

- Ontvang en verstuur e-mail met Gmail.
- Chat via Google Talk of beheer je agenda met Google Calendar.
- Weet waar je vrienden zijn met Google MapsTM Latitude.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie (beta).

Met de Samsung Galaxy Ace op zak kun je altijd stijlvol voor de dag komen.

- Minimalistisch design met ronde vormen.
- De frame vrije voorkant geeft de telefoon een chique look & feel.
- Een 3,5 inch groot HVGA display voor een prefecte weergave.
- Gebruiksvriendelijke Touchwiz 3.0 interface met quick panel voor je favoriete toepassingen.

En die galaxy ace plus heeft alleen maar wat meer extraatjes.

Toegevoegd na 11 minuten:
De galaxy ace plus is simpel en elegant, heeft een 3.65 inch display en een snellere, 1 Ghz processor. Deze processor in combinatie met het 512 MB RAM geheugen en de 7.2 Mbps HSDPA internetverbinding maken van de Samsung Galaxy Ace Plus een prachtige alleskunner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wat de galaxy ace is. Mijn vraag is dus juist wat die extra dingen van de galaxy plus zijn. Dat hij extra dingen heeft snap ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik nu geplaatst. bij toevoeging.
Samsung galaxy ace plus is gewoon betere kwaliteit, iets groter scherm, scherper, helderder, hogere opslagcapaciteit, maar natuurlijk ook flink duurder.