Ik heb een HTC DESIRE, wanneer ik gebeld word gaat de telefoon door de bewegings sensor automatisch ophangen! Hoe kan dit uitgezet worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ophangen? Bedoel je niet dat hij alleen maar stil wordt bij bewegen? Dat doet mijn Desire namelijk ook.
Dat kan je aanpassen bij Menu > instellingen > geluid
Daar kan je het vinkje weghalen bij Belton zachter bij oppakken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je reactie maar is echt dat de telefoon de beller negeert, je ziet dan gelijk gemiste oproep op t scherm...
walter
11 jaar geleden
Hmm dat herken ik niet. Wat ik wel vaak heb is dat wanneer ik hem uit m'n broekzak haal, ik hem automatisch ophang doordat hij dan met het 'opneem-schuifje' langs m'n been wrijf. Heel vervelend.
( van mij is overigens de Desire Z, dus met toetsenbord, maar dat zal geen verschil maken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist dat bedoel ik! Hoe kan je dat uitzetten? Enig idee?
walter
11 jaar geleden
Daarnaar ben ik ook al een tijd op zoek. Er is zoiets dat je een patroon moet aanwijzen om te ontgrendelen. Dat zou ik ook bij opnemen willen. Maar heb het nog niet kunnen vinden.
Tot nu toe is mijn enige oplossing om nog 6 maanden te wachten tot m'n abonnement afgelopen is, en ik een iPhone kan nemen haha.
Ik ga deze vraag wel volgen want ik ga denk ik net zo blij zijn als jij ,met een oplossing :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja idd ! We zullen zien.. T zal vast wel op de een of andere manier kunnen, maar hoeee... Thats the question ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het net andersom. Als er iemand belt en ik wil diegene wegdrukken, dan wordt het telefoontje niet weggedrukt, maar opgenomen... Beetje vaag...
walter
11 jaar geleden
Dan heb jij hem zeker net andersom in je zak zitten dan wij. De mijne zit volgens mij altijd ondersteboven in mn broekzak. Met displaytegen mn been ter bescherming, dat tie niet breekt als ik bv tegen een punt van een tafel loop ofzo.