stel ik word geblokt met me gsmnummer op iemands telefoon komen de smsjes dan nog wel aan bij degene die me geblokt hebt?

wie weet dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (2)

Hallo, nee als die gene jou geblokt heeft komen jou sms of welk bericht die je stuurt niet meer aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Strikt gezien ontvangt het toestel de sms'jes afkomstig van geblokkeerde afzenders nog steeds omdat de blokkering gebeurt in de telefoon zelf en niet bij de provider (KPN, vodafone, Proximus,...). Dit is ook de reden waarom je, bij het versturen van een sms naar een toestel waarop je bent geblokkeerd, een afleverrapport krijgt dat je bericht is aangekomen maar de ontvanger zal dit niet (of niet meteen) lezen omdat hij/zij geen melding krijgt dat hij een nieuw bericht heeft.

Het bericht is dus wel aangekomen, maar de vraag is natuurlijk of het bericht ooit wel gelezen wordt? Het antwoord op deze vraag hangt af van toestel tot toestel.

Sommige toestellen verwijderen deze berichten meteen waardoor deze berichten nooit kunnen worden gelezen.

Sommige toestellen zetten deze berichten in een 'speciale' map, bv ongewenste berichten, en worden deze berichten na een bepaalde tijd verwijderd. Als de ontvanger nooit in deze map kijkt, of niet weet dat een dergelijke map bestaat, zal ook hier dus het bericht nooit gelezen worden.