Wat zou de ultieme mobiel voor mij zijn?

Uiteraard kennen de meeste mij niet dus hier even een korte uitleg waar de mobiel aan moet voldoen:
1. Internetverbinding.
2. Je moet er whats app op kunnen zetten.
3. Hij moet simpel zijn (Nokia bijv.)
4. geen qwerty of azerty toetsenbord.
5. Wel een ouder toetsenbord waarbij de letters in 8 vakjes zijn verdeelt.
6. KAN uitschuifbaar zijn.
7. Touchscreen is mooi meegenomen maar niet verplicht.
8. Als het kan niet al te duur maar wel nieuw.
9. Als het kan zou ik op zoveel mogelijk plekken internetverbinding hebben.
10. Als het kan standaart zwart.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een paar en het liefst een Nokia maar ik blij vast zitten op de Nokia-e72 en de Nokia C2-03 alleen die zijn weer wat minder mooi en de internetverbinding is daarbij niet erg positief.

Ik zou het helemaal geweldig vinden als ik dankzij iemand op deze site een nieuwe mobiel kan kopen wat het is best wel dringend aangezien mijn oude het niet meer goed doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor mij is 120 euro meer dan genoeg. Maar ik hoef geen smartphone...

Het beste antwoord

Kijk eens richting de lowbudget reeks van samsung.
Gio, mini, fit nagenoeg hebben ze de zelfde mogelijkheden en zijn compact en betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De samsung galaxy ace bevalt mij goed:) heeft ook nog eens een goede camera!
Wel aan de dure kant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
htc kan wat ingewikkeld zijn, moet je anders wen kijken bij een Huawei, die zijn goed en niet te duur. Samsung raadt ik niet aan, was er biet tevreden over zelf