Hoe krijg je een mp4 bestand op je iPhone?

Ik heb een mp4 bestand wat ik op m'n iPhone wil bekijken maar als ik het bestand naar iTunes sleep zegt het dat de iPhone het bestand niet kan afspelen! Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Misschien een ander bestands type? Welke dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je moet het bestand converteren naar een ander bestandsformaat wat je Iphone wel kunt lezen, zie:

http://www.myconverters.com/video-converter/iphone-video-converter.htm