Bestaat er een app voor de iPhone waarmee je telefoongesprekken op kan nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag :)

Het beste antwoord

Ja, dat bestaat..

PhoneTap is een applicatie waarmee je uitgaande telefoongesprekken op je iPhone kunt opnemen. Je kunt op die manier vastleggen met wie je hebt gesproken en wat je hebt gezegd. De app is gemaakt door Clever Panda LLC en is volgens de ontwikkelaar zonder abonnement of extra apparatuur te gebruiken, maar er zit wel een addertje onder het gras. Je hebt namelijk 20 minuten gratis beschikbaar om de applicatie te proberen. Heb je meer minuten nodig, dan moet je die vanuit de app kopen.

Voor 25 minuten bellen betaal je $2,99 en voor 100 minuten $9,99. Na het downloaden kun je meteen beginnen met de opname, waarbij de applicatie een waarschuwing geeft dat het gesprek wordt opgenomen. Dat is niet alleen netjes richting je gesprekspartner, maar het is in sommige situaties zelfs verplicht om te melden dat je het gesprek opneemt). Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom Apple deze applicatie heeft goedgekeurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan ik deze vinden via de appstore want onder PhoneTap is hij niet vindbaar bij mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal voor je kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je typt in PhoneTap in Google, dan klik je op de website van Itunes. Je klikt op View In Itunes, dan staat er: Deze App kan niet gevonden worden in de Nederlandse Store, maar wel in de Amerikaanse. Klik hier om met de Amerikaanse Store te verbinden. Als je daarop klikt dan komt die vanzelf in je beeld.. Hij kost wel $49.99, maar je hebt korting want het zijn dollars. :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zag dat ik per ongeluk $49,99 heb neergezet, maar ik bedoel natuurlijk $4,99.