Als u problemen hebt met een bepaalde app, probeert u de app te verwijderen en opnieuw te installeren op uw iPad.

Als u geen gegevens van de app wilt verliezen, maakt u eerst een reservekopie van uw gegevens.
Raak het pictogram van een app in het beginscherm aan totdat het pictogram trilt.
Tik op de "x" in de hoek van de app die u wilt verwijderen. U wordt mogelijk gevraagd de app te beoordelen.
Tik op Verwijder om de app en alle bijbehorende gegevens van uw iPad te verwijderen.
Klik op de thuisknop om het verwijderen van apps te annuleren of te stoppen.
Ga naar de volgende stap om uw app opnieuw te installeren.

De eerste en laatste stap kun je overslaan als je de app definitief wilt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bedoel je een app die er al standaard opstaan? Die zijn niet te verwijderen alleen via een jailbreak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via itunes vind ik makkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Icoon ingedrukt houden tot hij gaat wiebelen. Dan op het kruisje dat verschijnt drukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hierna weer even op de home knop drukken, zodat de boel stopt met wiebelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De niet verwijderbare apps zet ik altijd op mijn laatste pagina. Je kunt ze namelijk niet verwijderen, maar zo zijn ze wel "uit het zicht"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorgeïnstalleerde apps op je Apple device kun je niet verwijderen.