Mijn Broer de Blackberry is gestolen kan je deze terug krijgen?

Mijn Broer de Blackberry is gestolen kan je deze terug krijgen als bijvoorbeeld iemand zijn eigen internet gebruikt bijvoorbeeld wifi dan kan de politie via de IP toch zien waar hij woont of gaat dat niet zo? Want het was een heel duur telefoon en die wilt hij graag terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie zou je broer nu willen stelen?
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik denk dat vraagsteller en zijn broer direct na elkaar van de lopende band zijn gekomen. Nu is de broer gestolen door iemand die graag een blackberry wilde hebben. Vraagsteller maakt zich zorgen dat er meer blackberrydieven rondlopen, en dat hij zelf dus ook het risico loopt te worden gestolen.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
wat vindt je broer ervan dat je 'm zo noemt?

Antwoorden (3)

De politie gaat hier niet achteraan. Dit is te veel moeite, helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kunnen traceren met die chip was een heel mooi verkooppraatje deze optie mag alleen gebruikt worden met een uitspraak van een rechter. Instanties vinden de blackberry van je broer simpelweg niet belangrijk genoeg dus je zal hem waarschijnlijk nooit meer terugzien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het komt inderdaad voor dat de politie zoiets heeft van "zoek het zelf maar uit", je kunt beter zélf "op onderzoek uitgaan".

Je kunt je broer zijn BB PIN toevoegen aan de BBM contactpersonenlijst van iemand anders, met eventueel een andere foto en naam. Probeer zo te achterhalen wie de "nieuwe eigenaar" van de BlackBerry van je broer is, en kijk of je kunt afspreken. Dit, en aangifte zijn de enige dingen die je nu nog kunt doen.