Waar kan ik schade aan I-phone het beste claimen?

Ik ben met vakantie en merk net een scheurtje op in beeldscherm I-phone. Ik heb een verzekering bij Vodaphone en ook een reisverzekering. Waar kan ik de schade het beste claimen en hoe lang ben ik mijn I-phone kwijt voor reparatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou beginnen bij Vodafone, die hebben daar het meest verstand van, en als je geluk hebt sturen ze je dan ook meteen naar een goede reparateur.
Als de service van de Vodafone verzekeringen om te huilen is, zou ik gewoon naar je reisverzekering gaan.
Reparaties kan je het best doen bij Apple, de kosten daarvoor staan wel op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe is het scheurtje ontstaan? Door jouw toedoen? Als dit namelijk niet zo is kan je je iphone het beste opsturen naar apple, wel via een vodafone winkel, mits je hem nog geen 1 jaar in bezit hebt en je de eerste eigenaar bent, in dat geval heb je recht op een nieuwe iphone of een kosteloze reparatie. Ik had een soortgelijk probleem met mijn home-toets en dit viel onder de fabrieksgarantie waardoor ik gewoon een nieuwe iphone kreeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey,

Ik zelf had een reisverzekering bij Interpolis, en tijdens mijn vakantie ging door een stom ongeluk mijn scherm van mijn samsung galaxy s2 kapot, echt grote barsten in het scherm. Het toestel deed het nog gewoon.

Ik heb bij mijn reisverzekering van Interpolis geclaimd, en ik kreeg de kosten van de reparatie (ong. 200 euro) vergoedt.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
overigens was het ongeluk wel TIJDENS mijn vakantie gebeurt. Daarbij moet je met bewijzen komen (foto´s van de barst, reserveringen en/of vliegtickets) etc. en dat bewijs moet je ook bewaren t/m 6 weken na het ongeluk, voor controle.