hoe krijg ik mijn beeld weer normaal als ik op internet ga op mijn mobiel?

ik heb een samsung galaxy, alleen als ik op internet ga bijvoorbeeld telegraaf dan krijg ik alles in lijst vorm maar niet die plaatjes en achtergrond terwijl dat eerst wel zo was, java script staat aan dus daar ligt het denk ik niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Meestal staat er onderaan als je helemaal naar beneden scrollt wel een link met 'desktop versie' oid, daar kun je op klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak is dit een aangepaste website voor je tablad je kan zoeken naar de knop desktop modus of je kan deze site gebruiken http://www.anoniemsurfen.org/