Hoe stel ik een hotspot met een wachtwoord in?

ik wil op mijn telefoon een hotspot aanzetten, maar hoe zet ik hier dan een wachtwoord op? ik heb een samsung galaxy s2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Mat de Galaxy 2s gaat dat als volgt:
-Applicaties->Instellingen
-Instellingen->Draadloos en netwerk
-Draadloos en netwerk->Tethering en draagbare hotspots.

Dan kies je voor Instell. draagbare Wi-Fi hotspots.
En dan klik je op "Draagbare Wi-Fi-hotspot configureren.
Je moet dan bij het keuzemenu "Beveiliging" kiezen voor "WPA2 PSK" en dan kun je een wachtwoord ingeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dan een galaxy gio maar bij mij als ik het aanzet staat daaronder instellingen Mobile AP als ik daarop klik krijg ik 'Mobiel toegangspunt configureren en daar kon ik het aanzetten met een eigen wachtwoord hoop voor je dat dit hetzelfde is op een s2

Toegevoegd na 2 minuten:
als je op mobiel toegangspunt configureren klikt dan kan je het instellen, je kan dan selecteren of je een open wifi of een WPa2 PSK als je dat selecteert kan je instellen welk wachtwoord je wil