Als je een tablet wilt kopen van samsung en je hebt een mobiel van Htc kunnen die dan contact met elkaar maken?

als ik een 3g versie neem kan me simkaart er toch gewoon in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ze kunnen wel contact maken, ja. Maar van de simkaart weet ik het niet zeker, ik ben niet bekend met 3G enzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je simkaart kan inderdaad gewoon in een 3G versie van een samsung tablet.

Doormiddel van Wifi of bluetooth kunnen de twee contact maken met elkaar.