Hoe kan ik Whatsapp op mijn iPod Touch laten draaien?

- Hij is gejailbreakt
- Eerder heb ik ook een andere iPod Touch gehad en toen deed die het wel op iOS 4.3.3
- Hij is gejailbreakt op iOS 5.0.1.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In Cydia het volgende downloaden: Installous 4 en Whatspad.

Dan via de app 'Installous' WhatsApp downloaden en installeren ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wou ik ook gaan antwoorden. Omdat jij dit al hebt geef ik je een duimpje omhoog ;)
Dat is inderdaad verranderd maar je kunt gewoon via installous whatsapp downloaden en dan whatspad installeren(cydia)

Werk uitstekend